تجهیزات پارکینگ

تجهیزات پارکینگ و ترافیکی

تجهیزات پارکینگ شامل موارد زیر می باشد

تجهیزات پارکینگی و ترافیکی محصولاتی هستند که برای ایمنی بیشتر خودرو ها و عابرین و شرنشینان خودرو و همچنین حفاظت بیشتر از المان های داخل پارکینگ مانند ستونها و دیوار ها و زیبایی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

تجهیزات پارکینگ در دسته ایمنی و هشدار

تجهیزات پارکینگ در دسته زیبایی

تجهیزات پارکینگ

تجهیزات هوشمند پارکینگ و اتوماسیون

تجهیزات پارکینگ هوشمند و اتوماسیون پارکینگ ها گروهی از تجهیزات و لوازم پارکینگ می باشند که در پارکینگ های عمومی و تجاری و اداری و یا پارکینگ های ساختمان های مسکونی به خصوص در آپارتمان ای با تعداد واحد پارکینگ های بلا مورد استفاده قرار می گیرد که در رده محصولات پارکینگی رفاهی بوده و جهت کنترل بیشتر و همچنین امنیت بیشتر در پارکینگ ها استفاده می شود.

تجهیزات پارکینگ و ترافیکی شامل:

محافظ ستون

استاپر پارکینگ

سرعتگیر یا دست انداز

استوانه ترافیکی

مخروطی یا کله قندی

ترمز رمپ

ترمز پله

تابلو ها و علائم ایمنی پارکینگ

قفل پارکینگ

انواع چشم گربه ای ، چشم ببری ، گل میخ و استاد های ترافیکی

 

تجهیزات پارکینگ

رنگ آمیزی و کفپوش شامل:

کفپوش اپوکسی و پلی یورتان

خط کشی اپوکسی پارکینگ

رنگ آمیزی دیوار

خط کشی پارکینگ

لوازم  ایمنی و ترافیکی پارکینگ:

گروه تولیدی روشن ایده با سالها سابقه درخشان در امر تولید تجهیزات پارکینگ و ترافیکی و اجرای انواع پروژه های ساختمانی در زمینه تجهیز ، تعمیر و نگهداری پارکینگ با افتخار اعلام میدارد که از با کیفیت ترین متریال و با متد روز دنیا همگام شده تا در زمینه تخصص خود در تجهیز پارکینگهای تجاری ، اداری ، مسکونی و عمومی استفاده برده تا ایرانی  ایمن و زیبا بسازیم.
در مبحت تجهیزات پارکینگی و ترافیکی موضوعات متنوعی را لازم میدانیم معرفی و ارائه نماییم:
۱- تجهیزات ایمنی پارکینگ
۲- تجهیزات زیبا سازی پارکینگ
۳- تجهیزات ترافیکی شهری
۴- تجهیزات ترافیکی ، راهداری و جاده ای
تجهیزات ایمنی پارکینگ شامل:

نگهدارنده چرخ خودرو – متوقف کننده پارکینگ – کار استاپر پارکینگ :(Car stopper)

نگهدارنده چرخ خودرو یا متوقف کننده خودرو وسیله از جنس رابر یا لاستیک سان که بین چرخ خودرو تا دیوار یا خط انتهایی پارکینگ بر روی زمین نصب می شود و از برخورد ماشین با دیگر اتومبیل ها و یا دیوار و موانع دیگر جلوگیری می کند.
محافظ ضربه گیر متوقف کننده استوپر ماشین خودرو کرنر گارد نگهدارنده چرخ خودرو (متوقف کننده چرخ خودرو) (Car stopper) (کار استوپر)  نتیجه سالها تجربه در تولید ما و واردات لوازم پارکینگی مرغوب با متریال های درجه یک می باشد.
متوقف کننده خودرو (کار استاپ، استوپر پارکینگی ماشین) CAR STOP (car stopper , wheel stop , stopper ) همواره قرار گرفتن صحیح در جای پارک ماشین در پارکینگ باعث نگرانی رانندگان بوده است .  به طوری که گاهی برای قرار گرفتن در محل معین پارک خودرو  در پارکینگ و تنگ نکردن راه عبوری دیگران دقایق زیادی زمان می برد.
دغدغه برخورد نکردن با دیوار و خودرو روبرویی بر این ناراحتی می افزاید و گاه عامل بوجود آمدن صدمه هم به خودرو و هم به دیوار و ستون پارکینگ های پارکینگ می شود .
این مشکل برای رانندگان اتومبیل هایی که به علت نداشتن دید کافی درفضای پارکینگ های کم نور و معمولا کم جا دوچندان است. امروزه با استفاده از محصول کاراستاپ روشن ایده ( نگهدارنده چرخ خودرو در پارکینگ ) یا همان wheel stopper ( ازلوازم ایمنی پارکینگ ) این معضل به سادگی قابل حل می باشد.
نگهدارنده چرخ خودرو ARP ( متوقف کننده چرخ خودرو ) (Car stopper ) ، محصولی است که بانصب آن در انتهای محل پارک خودرو در پارکینگ  از برخورد ماشین با دیوار روبرو و یا برخورد با خودرو روبرویی کاملا جلوگیری می شود .
راننده تنها لازم است که در جای پارک خود به جلو حرکت کند تا خود نگهدارنده چرخ خودرو ( متوقف کننده چرخ خودرو ) ( Car stopper) ( کار استوپر arp ) او را توقف دهد.
( با شنیدن صدای برخورد  دو چرخ و از حرکت ایستادن ماشین پارک صحیح انجام شده ) متوقف کننده چرخ خودرو  ( Car stopper ) ( کار استوپر ) همچنین تعیین کننده ای در محل پارک خودرو ها در پارکینگ ساختمان ها و پارکینگ های عمومی  دارا می باشد.

محافظ ستون - استاپر پارکینگ

استاپر پارکینگ
مزایای استفاده از متوقف کننده خودرو یا نگهدارنده چرخ خودرو arp  روشن ایده ( متوقف کننده چرخ خودرو ) ( Car stopper ) ( کار استوپر )
۱-با نصب کار استاپ پارک کردن  صحیح همه خودرو ها به آسانی و بدون حادثه انجام می گیرد. ( جلوگیری از برخورد با دیوار و ماشین جلویی )
۲-پارکینگ های مجهز به این محصول دارای زیبایی خاص ( به دلیل شکل ظاهری ) ونظم حاکم، برخوردارند ( با نصب کار استاپ کسی اجازه ورود به محوطه پارک دیگران  وایجاد مزاحمت را ندارد ) محافظ ضربه گیر متوقف کننده استوپر ماشین خودرو کرنر گارد
محافظ ستون – کرنر گارد – ضربه گیر ستون – گوشه و یا نبشی ستون پارکینگ :(column guard)
محافظ ستون یا حفاظ ستون یا گارد کرنر ابزاری لاستیکی که بر روی ستون ها و کنج های برجسته نصب می شود و از سایش خودرو با ستون و آسیب دیدن ماشین و ستون جلوگیری می کند.
که اصطلاحا به آن ضربه گیر ستون هم کفته می شود. ابزاری لاستیکی که بر روی ستون ها و کنج های برجسته نصب می شود و از سایش خودرو با ستون و آسیب دیدن ماشین و ستون جلوگیری می کند
که باعث زیبایی فوق العاده، جلوگیری از آسیب به ستون پارکینگ، جلوگیری از خسارت به خودرو و ایمن سازی فضای پارکینگ می شود.
محافظ ستون های روشن ایده ( کرنر گارد ها ) متشکل از :
۱- ضربه گیر لاستیکی با قدرت ارتجاعی و ضربه پذیری بالا که بسته به نوع محافظ ستون ها ( کرنر گارد ها ) دارای ۸mm تا ۱۰mm ضخامت و ارتفاع آنها از ۶۰mm تا ۱ متر می باشد
که متریال مرغوب آنها قدرت ضربه پذیری این محافظ ستون های روشن ایده ( کورنر گارد ها ) را بالا میبرد.
۲- شبرنگ، که بسته به طراحی پارکینگ دارای مدل ها و رنگ های متنوع می باشد .  زاویه بین بالهای محافظ ستون ها ( کورنر گارد ها ) ۹۰درجه می باشد
که اندازه هر بال آن از ۸cm تا ۱۰cm می باشد. زیبایی فوق العاده و طراحی اصولی محافظ ستون های روشن ایده ( کورنر گارد ها ) ضمن ایمن نمودن فضای پارکینگ شما جلوه بسیار زیبایی به پارکینگ می دهد
که ده ها پروژه موفق و قابل بازدید این مجموعه گواه بر این ادعاست.
روش نصب محافظ ستون ها ( کرنر گارد ها ) بستگی به جنس ستون های پارکینگ دارد وغالبا با چسب های صنعتی و مقاوم نصب می شوند و یا از پیچ و رولپلاک استفاده می شود.

تجهیزات پارکینگی

محافظ ستون
جدا کننده پارکینگ – تقسیم کننده  یا دیوایدر :(parking divider)
جدا کننده یا تقسیم کننده یا دیوایدر پارکینگ وسیله ای از جنس رابر یا همان لاستیک فشرده می باشد که برای تقسیم کردن فضای پارکینگ استفاده می شود
و چون دیواری حائل اما با ارتفاع کم بین خودرو ها قرار گرفته و از برخورد ماشین ها باهم جلوگیری می کند. تقسیم کننده – جدا کننده پارکینگ – دیوایدر

جدا کننده پارکینگ - تجهیزات پارکینگی و ترافیکی

دیوایدر
محافظ ضربه گیر متوقف کننده استوپر ماشین خودرو کرنر گارد
محافظ دیوار (وال گارد) : (wall guard)
محافظ دیوار ( وال گارد ) محصولی است که بر روی دیوار نصب میگردد و وظیفه آن محافظت از دیوار و خودرو یا اجسام دیگر در هنگام بر خورد احتمالی میباشد. جنس آن از نوع لاستیکی و قابلیت نصب بر روی کلیه سطوح را دارا می باشد.

والگارد

والگارد

 

تجهیزات پارکینگ روشن ایده

گروه تولیدی روشن ایده با سالها تخصص در تولید ، اجرا و نصب انواع لوازم ایمنی و ترافیکی پارکینگ با تولید انواع محصولات لاستیکی مانند چندین نوع استاپر پارکینگ در طرح ها و سایزهای مختلف و ضربه گیر های ستون متنوع با متریال گوناگون و انواع سرعتگیر ها و محافظ دیوار و والگارد ها و ده ها محصول دیگر و توان تولید بالا و به طبع ارائه تولیدات با کیفیت و قیمت مناسب

و اجرا توسط متخصصین مجرب و نصب انواع تجهیزات پارکینگ در جای جای کشور عزیزمان ایران

و با استفاده از تیم طراحی خلاق و هوشمند خود

توانایی همکاری با پروژه های ساختمانی و اداری و تجاری را از آغاز طراحی تا پایان تحویل پروژه را با بالاترین بازدهی دارد.

 

قیمت تجهیزات پارکینگ

قیمت تجهیزات پارکینگ به دلیل تنوع زیاد در دسته بندی محصولات به نیاز های پروژه ارتباط دارد.برای آگاهی از قیمت های تحهیزات پارکینگ و تجهیزات ترافیکی با کارشناسان ما در اتباط باشید:

0214459639

09108495045

09108495046

تجهیزات پارکینگ

تجهیزات پارکینگ هوشمند و مکانیزه

اجرای هوشمند سازی پارکینگ ساختمان وتهیه و فروش تجهیزات پارکینگ های هوشمند و مکانیزه با مناسب ترین قیمتها و بهترین کیفیت و به روز ترین متریال موجود در بازار از قبیل دوربین های پلاک خوان ، سنسور تعیین جای پارک و نشانگر های پارکینگ ، انواع راهبند

تجهیزات ترافیکی

تجهیزات ترافیکی

تجهیزات ترافیکی و پارکینگی روشن ایده شامل موارد زیر می باشد:

  • انواع مخروطی ترافیکی ( کله قندی )
  • انواع استوانه ترافیکی ( باتومی )
  • انواع راهبند ( آکاردونی )
  • چشم گربه ای
  • گل میخ و گل پیچ
  • چشم ببری
  • استاد
  • سرعت گیر و سرعت کاه
  • قفل پارکینگ
  • بشکه ایمنی و بشکه ترافیکی
  • نیوجرسی پلی اتیلنی و پلاستیکی
  • آینه محدب
کله قندی
استوانه ترافیکی
مخروطی
استاپر دو متری

جدا کننده پارکینگ

7 پاسخ به “تجهیزات پارکینگ و ترافیکی”

یک دیدگاه ارسال کنید