اجرا, تولید

ترمز رمپ پارکینگ

ترمز رمپ

ترمز رمپ یا صفحه ضد لغزش رمپ وسیله ای است معمولا فلزی یا لاستیکی که به وسیله پیچ و رولپلاک روی زمین نصب می شود تا مانع از سر خوردن خودرو روی رمپ و خطرات احتمالی ناشی از لغزش خودرو در هنگام حرکت می شوند.

ترمز های رمپ به صورت صفحه هایی آج دار تولید می شوند و بسته به نوع از جنسهایی چون ورق گالوانیزه و لاستیک به بازار ارائه می شوند.

ترمز رمپ
ترمز رمپ

ترمز رمپ یا صفحه ضد لغزش های تولیدی روشن ایده از ورق گالوانیزه به دلیل ضد زنگ بودن و مقاومت بالا ، با ضخامت ۲ میلیمتر تولید می شوند و با عرض ۱۰ سانت و طول های مختلف از ۵۰ سانتیمتر الی ۱۲۵ سانتیمتر تولید می شوند که بسته به طول ورق با ۲ الی ۴ پیچ و رولپلاک روی زمین محکم می شوند.

زیر تمای ترمز رمپهای تولیدی روشن ایده پدی ضربه گیر نصب شده که از ایجاد صدای تماس ورق با زمین جلوگیری کند.

پد های ضربه گیر به صورت فومی نازک زیر ورق گالوانیزه قرار دارند و از ایجاد صدای زیاد تماس ورق با سنگ زیرین یا سیمان رمپ می کاهند.

ترمز رمپ
ترمز رمپ
صفحه ضد لغزش رمپ پارکینگ

ترمز رمپ یا صفحه ضد لغزش پارکینگ

ترمز رمپ ها با ابعاد مختلفی تولید می شوند و به همین دلیل قابلیت نصب در تمامی رمپ ها را دارند و با توجه به اندازه عرض رمپ می توان بهترین سایز را با توجه به اقتصادی بودن ابعاد انتخاب نمود.

ترمزرمپ ها خود ۱۰ سانت از فضای رمپ را پوشش داده و در حالت استاندارد بین هر ترمز رمپ ۱۵ سانتیمتر فاصله داده می شود و چرخ خودرو پس از تماس با ترمز رمپ اول به فضای خالی هدایت شده و پیش از جدا شدن از روی ترمز رمپ اول به ترمز رمپ بعدی رسیده و با این فاصله استاندارد تایر خودرو با هر اندازه ای با یکی از ترمز رمپها در تماس خواهد بود.

برجستگی های روی ترمز رمپ باعث ایجاد اصطکاک بین تایر خودرو و ورق ضد لغزش نصب شده روی کف شده و از سر خوردن خودرو جلوگیری می کند.

به این ترتیب رانندگی ایمن حتی در شرایط بارانی و برفی را روی رمپ ها خواهیم داشت و از بروز حوادث احتمالی جلوگیری می شود.

ترمز رمپ
ترمز رمپ
صفحه ضد لغزندگی

قیمت ترمز رمپ های گالوانیزه به ابعاد و ضخامت ورق گالوانیزه ارتباط مستقیم دارد.

ازین رو هر په ضخامت ورق بیشتر شود قیمت ترمز رمپ بالاتر می رود.

قیمت ترمز رمپ های گالوانیزه در طول های 50 سانتی الی 125 سانتیمتری با هم متفاوت می باشد.

تصاویر و اطلاعات بیشتر از ترمز رمپ های لاستیکی را با تماس با کارشناسان ما دریافت کنید:

02144259639

ترمز رمپ پارکینگ رمپ آماده ویلچر و ترمز رمپ لاستیکی ( صفحه ضد لغزش رمپ ) با قیمت مناسب و ارزان مقاوم در برابر سایش و فرسایش قیمت ارزانترین تولیدی ترمز رمپ و تولید کننده ترمز رمپ پارکینگ و صفحات ضد لغزش پارکینگ خودرو در تجهیزات ایمنی و ترافیکی و پارکینگی با شرکت تولیدکننده انواع ضد سر خوردن و لغزش روی رمپهای خوردو جهت جلوگیری از سر خوردن و لغزش ( لغزندگی ) از ماشین و اتوموبیل

نمونه کارهای دیگر ما را ببینید

دیگر نمونه کارها

سرعت گیر

تولید

صفحه ضد لغزش رمپ پارکینگ

اجرا

محافظ ستون پارکینگ

تولید

خط کشی اپوکسی پارکینگ

اجرا