ضربه گیر یا محافظ ستون پارکینگ

ضربه گیر ستون

ضربه گیر ستون پارکینگ

ضربه گیر ستون پارکینگ محصولی است لاستیکی و منعطف که با زاویه ای 90 درجه تولید می شوند و مناسب انواع کنج ها و گوشه های ستون ها در پارکینگ و محل های غبور خودرو ها هستند که به نام های کرنر گارد یا محافظ ستون پارکینگ نیز معروف می باشد.

این محصول به دلیل لاستیکی و جاذب ضربه بودن از آسیب دیدن خودرو و ستون به طور همزمان در برخورد خودرو با ستونها جلوگیری می کند.

بر روی این قطعات لاستیکی شبرنگ نصب شده تا علاوه بر زیبایی دید بهتری هم نسبت به ستون برای راننده ایجاد می کند تا از بر خورد ماشین با ستون جلو گیری شود.

ضربه گیر ستون پارکینگ با نام محافظ ستون پارکینگ و گارد کرنر نیز شناخته می شوند.

محافظ ستون 80 سانتی

محافظ های لاستیکی ستون روشن ایده

در گونه های متنوعی تولید می شوند تا شما عزیزان بتوانید از میان انواع محصولات مناسب ترین مدل را برای ایمنی بیشتر علاوه بر زیبایی در پارکینگ خودرو انتخاب بفرمایید.

کرنر گارد
محافظ ستون گرد
محافظ ستون

محافظ لاستیکی ستون های روشن ایده همه از جنس لاستیک مرغوب بوده و بدون هر گونه بوی نا مطبوع و یا آلودگی تولید می شوند که این نوع لاستیک ها با توچه به وجود الیاف داخل این گونه از لاستیک از مقاومت بسیار بالای در برابر ضربه برخوردار هستند و جنس لاستیکی آن ضربه پذیری بالایی نیز دارند که از آسیب رسیدن به اتوموبیل در هنگام ضربه جلوگیری کرده و خود محافظ ستون نیز آسیب نمی بیند.

طول محافظ ستونهای لاستیکی 80 سانتیمتر بوده و عرض بال هر محافظ نیز 10 سانتیمتر می باشد که از کنج ستون به هر سمت 10 سانتیمتر را می پوشاند.

گاردهای حفاظ ستون در ضخامت و طرح های مختلفی تولید می شوند.

روش نصب محافظ ستون پارکینگ

محافظ لاستیکی ستون
ضربه گیر ستون پارکینگ
ضربه گیر ستون
استاپر پارکینگ

برای نصب محافظ ستون پارکینگ بر حسب نوع ضربه گیر ستون انتخابی و جنس روکش روی ستون به روش های مختلفی می توان ضربه گیر را روی ستون نصب نمود.

مختصرا می توان گفت در بیشتر مواقع بهترین روش نصب استفاده از چسب می باشد که برای محافظ ستونهای لاستیکی بسیار مناسب می باشد در نوه محافظ های PVC استفاده از چسب های پلی یورتان و سیلیکون ، در محافظ ستون های لاستیکی پارکینگ استفاده از چسب های صنعتی رو توصیه می کنیم.

نصب محافظ ستون ها در صورت ناصاف بودن سطح ستون استفاده از پیچ و رولپلاک دیگر روش نصب ضربه گیر روی ستون می باشد.

روش های نصب با استفاده از پرچ و یا تفنگ های هیلتی نیز در پاره ای از مواقع روش دیگر نصب ضربه گیر می باشد.

محافظ ستون پارکینگ

قیمت ضربه گیر ستون پارکینگ

قیمت ضربه گیر ستون پارکینگ با توجه به جنس و ابعاد و میزان استفاده از شبرنگ روی آنها تعیین می شود.

قیمت ضربه گیر های لاستیکی ستون پارکینگ نسبت به متریال های دیگر با توجه به تولید مواد اولیه آن در کشور عزیزمان ایران مناسب تر و ارزان تر از محافظ های ستون با جنس های دیگر می باشد.

قیمت محافظ ستون ها با افزایش سایز و وزن و همچنین با بیشتر شدن شبرنگ روی آنها افزایش می یابد.

قیمت ضربه گیر های ستون ، کاتالوگ محصولات ، تصاویر بیشتر از محافظ ستون های روشن ایده را از کارشناسان ما بخواهید:

02144259639

09108495045

09108495046

محافظ ستون پارکینگ

محافظ ستون پارکینگ

محافظ ستون پارکینگ یا همان ضربه گیر ستون پارکینگ با نام کرنر گارد نیز شناخته شده است.

گارد کرنر های ستون با طول های استاندارد 80 سانتی ، یک متری و 120 سانتی متری تولید و به فروش می رسند.

محافظ ستون اصولا برای لبه ستون ها و کنج های با زاویه 90 درجه مناسب می باشند و به همین دلیل بیشتر ضربه گیر های ستون با زاویه داخلی قائمه تولید می شوند. ضربه گیر های کنج قابلیت انعطاف تا اندکی بیشتر از زاویه های نبشی را دارند.

انواع ضربه گیر ستون پارکینگ

محافظ پشت فلزی ستون پارکینگ

محافظ دوجداره ستون

محافظ تمام لاستیکی ستون

 

محافظ ستون پشت فلزی پارکینگ

محافظ ستون پشت فلزی

محافظ ستون پشت فلزی پارکینگ با یک لایه ورق گالوانیزه در بین لاستیک محافظ ستون و دیوار مقاومت بیشتری برای ضربه هایی که به ستون وارد می شوند ایجاد میکنند.

لاستیک محافظ ستون به صورت کشویی روی ورق گالوانیزه قرار می گیرد که این نوع ضربه گیر ها در برابر ضربات بسیار مستحکم بوده و از آسیب دیدن ستون جلوگیری می  نماید.

نصب محافظ ستون های پشت فلزی معمولا با پیچ و رولپلاک و گاهی هم با چسب نصب می شوند.

محافظ ستون پارکینگ

محافظ ستون دو جداره پارکینگ

محافظ ستون دو جداره

محافظ ستون دوجداره پارکینگ با دو لایه لاستیک به صورت موازی تولید می شوند که فضایی خالی بین دو لایه باعث انعطاف بیشتر این نوع ضربه گیر ها می شوند.

لاستیک محافظ ستون های دو جداره با پل های میانی بین دو جداره محافظ ستون باعث ضربه پذیری بیشتر این گونه محافظ ها شده و برای جلوگیری از آسیب دیدن خودرو بسیار مناسب می باشند.

این نوع محافظ ستون ها بیشتر با چسب نصب می شوند.

محافظ ستون پارکینگ

محافظ ستون لاستیکی

محافظ ستون لاستیکی لبه گرد

این گونه محافظ ستون ها لاستیکی و توپر بوده و از استحکام بسیار بالایی در برابر ضربه و همچنین سایش احتمالی در هنگام برخورد خودرو با ستون دارند . این ضربه گیر های ستون هم از آسیب دیدن خودرو و هم از آسیب دیدن ستون جلوگیری می نمایند.

محافظ ستون لاستیکی لبه گرد در طول 80 سانت تولید می شوند.

محافظ ستون نبشی لاستیکی

محافظ ستون لاستیکی نبشی هم مثل لبه گرد ها توپر هستند و تمامی موارد بالا را شامل می شوند تنها شکل ظاهری آنها با محافظ ستون لبه گرد تفاوت دارد و ضخامت کمتری نسبت به لبه گرد ها دارند.

نصب محافظ ستون های لاستیکی معمولا با چسب انجام می شود. اما در پاره ای از موارد که سطح ستون ناصاف باشد به ناچار نصاب از پیچ و رولپلاک برای نصب استفاده می کند.

قیمت محافظ ستون پارکینگ

محافظ ستون گرد

محافظ ستون گرد

محافظ ستون گرد یا محافظ دیوار که با نام والگارد نیز شناخته می شود به صورت نواری و رولی تولید می شود که به دلیل انعطاف بالای آن برای ستون های گرد و دیوار هایی که انحنا دارند نیز استفاده می شود.
محافظ ستون گرد به صورت افقی دور ستونها را پوشانده و در صورت نیاز دو لایه به صورت موازی و گاهی با فاصله و در برخی مواقع به صورت به هم چسبیده روی ستونها نصب می شوند.
ضربه گیر ستون گرد با پیچ و رولپلاک و کمی چسب روی ستون به راحتی قابل نصب می باشد.
اندازه های آنها در طول های مختلف قابل تولید هستند و عرض آنها از 13 الی 17 سانتیمتر تولید می شوند.

محافظ ستون گرد با توجه به جنس تولیدی با مواد اولیه قیمت بالاتری نسبت به محافظ ستون های پارکینگ دارند.

محافظ دیوار پارکینگ

محافظ ستون یک متری

محافظ ستون یک متری لاستیکی یکی دیگر از محصولات گروه تولیدی روشن ایده می باشد. استاندارد طولی محافظ ستون در دنیا حداقل 80 سانتی می باشد ، در تولید محافظ ستون ها اندازه های 1 متر و 120 سانتی نیز تولید می شود. با توجه به محل پارک خودرو ها محافظ ستون های یک متری از ایمنی بیشتری نسبت به محافظ ستون های 80 سانتی برخوردار هستند.

در پاره ای از موارد برای خودرو های با شاسی بلند استفاده از ضربه گیر ستون 1 متری حتی از برخورد آینه بغل اتوموبیل با ستون و کنج نیز جلوگیری می نماید.

ضربه گیر ستون یک متری علاوه بر ایمنی بیشتر زیبایی بیشتری نیز به پارکینگ می افزاید و با شبرنگ عمودی روی آن دید بیشتر و لوکس تری نیز به پارکینگ های مسکونی و اداری و یا تجاری می بخشد.

در تولید گارد کرنر ها در کل جهان از لحاظ فروش کرنر گارد یک متری بیشترین میزان فروش را به خود اختصاص داده است.

قیمت ضربه گیر ستون یک متری لاستیکی با توجه به جنس لاستیک و قیمت پایین آن در مقایسه با محافظ ستون 80 سانتی تفاوت چندانی نداشته به همین دلیل پر کاربرد تر و پر استفاده تر از انواع ضربه گیر ستون 80 سانتیمتری می باشد.

انواع محافظ ستون پارکینگ

انواع محافظ ستون پارکینگ بنا بر استاندارد ها جهانی به طول های مختلف تولید و به بازار ارائه می شوند.

بر حسب استاندارد های جهانی محافظ ستون پارکینگ در طول های 120 سانتیمتر ، 100 سانتیمتر و 80 سانتی تولید می شوند البته لازم به ذکر است تولید کنندگان چینی برای ارزان سازی محافظ ستون 60 سانتی و 45 سانتیمتری نیز تولید کرده اند که از نظر سایز استاندارد های لازم برای جلوگیری از برخورد خودرو با لبه های ستون و کنج ها را ندارند چون در حالت معمول محل بر خورد خودرو با لبه های ستون حدودا 80 سانتیمتر الی یک متر از کف پارکینگ می باشد ، در برخی موارد به دلیل عدم امکان نصب محافظ ستون های 80 سانتی و بالاتر از این نوع ضربه گیر های ستون استفاده می شود.

انواع محافظ ستون تولیدی روشن ایده بر حسب طول:

1 – محافظ ستون یک متری

2 – محافظ ستون 80 سانتی

محافظ ستون 1 متری

فیلم آموزش نصب محافظ ستون پارکینگ

نحوه نصب محافظ ستون پارکینگ

برای نصب محافظ ستون پارکینگ یا کرنر گارد در ابتدا باید بگوییم بهتر است از کارشناسان و تکنسین های شرکت فروشنده یا تولید کننده محافظ ستون یا کسانی که این کار را انجام داده اند کمک بگیریم.

نحوه نصب ضربه گیر های ستون با توجه به نوع ساخت و مواد مصرفی در تولید ضربه گیر ستون کمی با یکدیگر متفاوت می باشد به همین دلیل است که بهتر است از نصاب محافظ ستون کمک گرفته شود.

در مواقعی که تعداد ستون های پارکینگ اندک بوده یا دسترسی به متخصص نصب تجهیزات پارکینگ امکان پذیر نیست باید روش نصب را از شرکت سازنده محافظ ستون پرسید و طبق دستور نصب گارد کرنر ها عمل نمود.

نوع پوشش ستون و دیوار نیز در انتخاب روش نصب تاثیر دارد.

به طور مثال برای ستون های با سطح ناصاف بهتر است از چسب های حجیم مانند سیلیکون ها یا پلی یورتان استفاده نمود و برای ستوح صاف از چسب های صنعتی استفاده می شود. در پاره ای از موارد می توان از پیچ و رولپلاک نیز برای نصب محافظ ستون استفاده نمود.

برای توضیح روش نصب محافظ ستون پارکینگ با کارشناسان ما در تماس باشید تا به صورت رایگان آموزش نصب را توضیح و با خرسندی فیلم آموزش نصب انواع کرنر گارد را برایتان ارسال نماییم.

محافظ ستون پارکینگ

قیمت محافظ ستون های لاستیکی و پلاستیکی ، توپر و دو جداره در سایز های مختلف را از طریق شماره های زیر و تماس با کارشناسان ما بیابید:

09108495046

02144259639

09108495045

نمونه کارهای دیگر ما را ببینید

دیگر نمونه کارها

متوقف کننده لاستیکی خودرو

تولید

ترمز رمپ پارکینگ

اجرا

ترمز پله – نوار ضد لغزش پله

اجرا

صفحه ضد لغزش رمپ پارکینگ

اجرا