اجرا, تولید

صفحه ضد لغزش رمپ پارکینگ

صفحه ضد لغزش رمپ پارکینگ

ترمز رمپ پارکینگ یا صفحه ضد لغزش

ترمز رمپ

ترمز رمپ

ترمز رمپ یا صفحه ضد لغزش رمپ محصولی است از جنس ورق گالوانیزه با عرض 10 سانتیمتر که در طول های مختلف تولید می شود

این وسیه با پیچ و رولپلاک روی زمین نصب می شود و دارای سطح برجسته پرس شده روی محصول می باشد که با پانچ برعکس حفره های روی سطح ایجاد می شود که باعث اصطکاک بیشتر لاستیک خودرو با سطح زمین می شود که چون پانچ آن رو به داخل بوده به لاستیک خودرو نیز آسیب نمی رساند.

برای کاهش صدای ناشی از برخورد ورق گالوانیزه با زمین زیر این محصول فوم نصب شده تا لرزش و صدای ناشی از تماس ورق با کف رمپ را به حداقل برساند.

صفحه های ضد لغزش تولیدی گروه روشن ایده با ضخامت 2 میلیمتر تولید می شوند که مقاومت کافی برای تردد خودرو به دفعات بسیار بالا بر روی رمپ را داشته باشند.

ترمز رمپ های روشن ایده در طول های مختلفی تولید می شوند که بسته به عرض رمپ پارکینگ برای ابعاد و تردد های مختلف تنوع داشته باشیم و مناسب ترین گزینه را بتوان نصب نمود تا علاوه بر کارایی از نظر اقتصادی هم قیمت مناسبی را بتوانیم ارائه کنیم.

ترمز رمپ
ترمز رمپ
ترمز رمپ

صفحه های ضد لغزش گالوانیزه

در ابعاد

50 سانتیمتر

60 سانتیمتر

70 سانتیمتر

80 سانتیمتر

100 سانتیمتر

و 125 سانتیمتر

تولید می شوند که بر هر حسب طول با 2 الی 4 عدد پیچ و رولپلاک روی زمین به وسیله دریل نصب می شوند.

روش نصب و نکات مربوط به نصب

برای نصب استاندارد ترمز رمپ روی شیب رمپ ها برای هر رمپ به ازای هر متر طول 8 عدد ترمز رمپ نیاز می باشد که 4 عدد آن در سمت راست یا زیر چرخ سمت شاگرد خودرو و 4 عدد هم سمت چپ اتوموبیل یا سمت راننده نصب می شود. که این مقدار بر حسب شیب رمپ و نوع کف و میزان تردد اندکی قابل تغییر می باشد.

و برای نصب آن به تکنسین ماهر و مجرب و یک دریل و یک آچار بکس و نخ ریسمان یا تراز لیزری نیاز می باشد.

از مزایای اجرای ترمز رمپ علاوه بر جلوگیری از لغزش و سر خوردن ماشین در باران و برف ، به سرعت اجرای بالای آن بدون نیاز به بستن ورودی پارکینگ و یا بنایی و یا عملیاتهای زمان بر و تولید نخاله و … می توان نام برد.

صفحه ضد لغزندگی

قیمت صفحه ضد لغزش یا ترمز رمپ

صفحه ضد لغزش رمپ

صفحه ضد لغزش رمپ پارکینگ

قیمت ترمز رمپ یا صفحه ضد لغزش رمپ به عواملی چون ضخامت ورق ، جنس ورق ، طول و عرض و ابعاد ورق و تعداد پیچ یا روش نصب آن مربوط می باشد. صفحه های ضد لغزش رمپ با قیمتهای متفاوت تولید و به بازار ارائه و نصب می شوند .

  1. صفحه های ضد لغزش فلزی با ورق گالوانیزه قیمت بالاتری نسبت به ترمز رمپ های لاستیکی دارند.
  2. ترمز رمپ های لاستیکی هزینه نصب کمتری نسبت به گالوانیزه ها دارند.
  3. ترمز رمپ با طول کمتر و کوتاه تر ، قیمت پایین تری نسبت سایز های بزرگتر دارند.
  4. هرچه عرض ورودی رمپ پارکینگ کمتر باشد به ترمز رمپ با عرض کمتر نیاز می باشد.
  5. هرچه طول ترمز رمپ بلند تر باشد به پیچ بیشتری برای نصب نیاز می باشد و طبیعتا هزینه های نصب افزایش می یابد.
صفحه ضد لغزش رمپ

صفحه ضد لغزش لاستیکی - ترمز رمپ

صفحات ضد لغزش که جهت جلوگیری از سرخوردن خودرو روی رمپ پارکینگ نصب و مورد استفاده قرار می گیرند در انواع مختلف و جنس های مختلف مورد استفاده قرار دارند. ترمز رمپ های تولید روشن ایده در سه نوع گالوانیزه ، لاستیکی و الیافی تولید می شوند.

قیمت صفحه ضد لغزش رمپ

قیمت صفحه ضد لغزش رمپ پارکینگ با جنس گالوانیزه با توجه به تغییر قیمت روزانه ورق های فلزی در بازار به روز محاسبه می شود و با افزایش طول ورق ها قیمت ترمز رمپ نیز افزایش می یابد.

هرچه طول ورق بیشتر باشد طبیعتا پیچ و رول پلاک بیشتری نیز برای نصب ورق های ضد لغزش بر روی زمین نیاز بوده و به همین نسبت هزینه های نصب ترمز رمپ نیز افزایش می یابد.

برای اطلاع بیشتر از نحوه نصب و روش های مختلف رفع مشکل رمپ پارکینگ ها و جلوگیری از سر خوردن و لغزش روی رمپ ها و هزینه های آن با کارشناسان ما در تماس باشید تا با مشاوره رایگان بهترین نتیجه را برای رفع مشکل رمپ به دست آوریم

09108495046

02144259639

09108495045

به این مطلب امتیاز دهید
5/5

نمونه کارهای دیگر ما را ببینید

دیگر نمونه کارها

خط کشی اپوکسی پارکینگ

اجرا

اجرای خط کشی اپوکسی پارکینگ

اجرا

ضربه گیر یا محافظ ستون پارکینگ

تولید

محافظ ستون پارکینگ

تولید